MSN

tja :D
dålig på uppdatering..
Men jag har inte gjort ngt så de var onödigt att blogga om .. xD
igår var jag på malmen ;)
coolt me alla flygplan , o vissa plygplan lät så högt såå de vibrera inuti  (stavnig)
HAHA :D
just nu sitter jag och tråkar , eller jag pratar med elsaa :D:D:D:D:DD:

jag va me wickan inan , vi köpte tuggummi :D
GÖÖTT
Men jag blev hungrig av de
så jag ska gå ner o fråga när vi ska äta :)

och jag saknar becka och elina , så becka o elina bajsaaaaaa
puus :)




ser ni vad de står ? :)
elsa är söt.


Kommentarer
Postat av: elsa

HAHAHAHAHAHAHA! ;D;D<33

2010-06-14 @ 18:16:05
Postat av: Wickan<3

Hon glömde W ;'O <333

2010-06-15 @ 18:39:02
Postat av: fia

hahah :D

svar till wickan : vaaah??

2010-06-18 @ 10:16:25
URL: http://coccosbrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0