midsommar!

hejhej! :D
dålig uppdatering här!
sry om jag har varit lite dåligt , jag tillbringade
midsommar hos felicia , vi bada i poolen , basta och mer
vi hadae en tre kamp "sport"
och vi körde kub, biljard , frågesport
först i kubben så förlorade jag  xD
sen i biljard körde jag med mats , felicias pappa
han är grymt bra!
så vi vaann :D
sen körde vi frågesport och vi barn var i ett lag.
ovh vi vann igen :D
sen kom jon jag och mats på delad 1:a
sen körde vi att vi ställde upp 5 kubb saker, och sen fick man
4 kubbkastpinnar och kasta med , jag fick ner 2, jon fick 1 och mats
fick ingen ;)
SÅ JAG VAANN! :D:D
jag fick en liten triss låt som pris ! :)
men jag vann ingenting.. :(


det var min midsommar!
orkar inte berätta i detaljer, och vi kom till dom runt 3 , åkte hem 3 på kvällen
och jag sov till 12 ;)


puuss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0