Kalas!

hejhej!
idag vakna jag upp vid ungefär 9 tiden.
-Jag gick sedan för att möta karro <3
vi gick runt lite hade tråkigt , sedan gick vi till leia(hon är 5)för hon skulle ha kalas
och vi hjälpte till :)
fick lite pengar därför.
Men de var jätte kul!
senare gick jag hem , åt lite , jag var sjukt hungrig för jaag hade bara ätit frukost o kl var ungefär 4.
Jag o karro spelade boll xD
sen åt jag , gick hem till henne sen nu sitter jag här :D

blev långt där..
DET ÄR BARA 23 DAGAR KVAR TILLS JAG ÅKER TILL TURKIET :D
SEN ÄR DE OCKSÅ
BARA 4 DAGAR KVAR TILLS SKOLAVSLUTNINGEN :D

jag hade tråkigt..

ska snart kolla på norska hollywood fruar som går i 3:an kl 21..
nu orkar jag nt skriva men ville bara tipsa om en bra blogg!

http://isabellestomberg.blogg.se

puuuss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0