jag älskar min pappa <3

hejhej! :D
har precis sett att min pappa har hittat min blogg :D
och nu läser han de här tror jag !
för er som inte vet , bor min pappa i halmstad
svar till pappa :
hah !  :D vädret är skapligt här!
ring inan vi åker! hoppas du mår bättre nu ,
jag orkar nog inte cykla så långt men kanske ! <3

aja , just nu sitter jag och lyssnar på musik :)
har nästan inte gjort något alls , solat lite , slappat
kollat kläder och se vad som behövs tvätta.
lite senare på kvällen gick jag ut med karro
och ahh , sen åt jag :)
vi ät kyckling!;) GOTT

nu ska jag gå ner och kolla på tv elr något!;)

kram<3

Kommentarer
Postat av: pappa igen

Hej igen bus! Jodå, nu har jag hittat o ska försöka läsa så ofta jag kan.Tänkte ringa dig ikväll o höra vad som händer i midsommar t.ex.Kanonväder här idag, blir nog en sväng till Brottet i eftermiddag.Avundssjuk eller - ha,ha.26 grader i varmt o rent havsvatten! Roxen släng dig i väggen.Kram Pappa

2010-06-24 @ 11:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0