hos wickan :D

hejhej! :D

just nu sitter jag hos wickan , och vi har varit på stan :)
wickan vill att jag ska skriva att vi var jätte svettiga .. mysigt och höra vaa ? :P


jag har köpt ett par örhängen och ploppar till det, och sedan 2 par nagellack
ett  baby blått depend , 197
och ett ljus rosa depend 198

och sedan gick vi till wickans keramik och hämta hennes grejjer
och jag fick 2 . awww..
och sedan gick vi till mc och köpte glass :)
jag köpte daim mcflurry :D:D

nu får ni se lite bilder :cool:


nagellacken :thumbup:


örhängena ;)


konstiga pluppar som hon i affären
lura oss att köpa (?)


aww..


hahha , fick en clown :cool:


lika som bär? :blush:

puuss :D


Kommentarer
Postat av: Wickan<3

Wiiih kul de va :3 <33

2010-06-23 @ 18:27:56
Postat av: Linh

SVAR: tack så mycket (:



btw. söt du är på bilden (: vad händer imorn!? <4

2010-06-23 @ 23:10:00
URL: http://sweetlinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0