hos karro ;D

hejhej! :)
igår såg jag bröllopet hela dagen..
visst är jag en nörd`?
jag hade inget annat att göra.
mamma kom hem senare och sa att hon hade en present till mig :)
jag har letat överallt efter marabou coccos ,  och hon hade hittat den på maxi ;:D
jag blev skit glad och börja äta direkt,,hahah ;D'
mamma hade köpt tårta .. aww , gulligt !
hela familjen satte sig senare och kolla på vigseln,
idag kom malins kompis karolina
skulle kanske fått mött magda , men sen när dom har åkt kommer mamma och säger att magda var där.
arg.
just nu sitter jag hos karro och vi sitter vid varsin dator;')

jag är rikitgt törstig så jag ska nog dricka vatten :)

ni får ha de så bra ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0