Första dagen på sommarlovet!

hejhej ! :)
jag börjar alltid likadant..

ialf, idag är de första dagen på sommarlovet !
men jag är inte så glad, vaknade tidigt och de känns inte som sommarlov!
det är liksom grått regnit , uusshh!
fick just ett ledasmt sms från becka , som tyckte att allt var skit <3
saknar dej
ska kanske hälsa på henne  , men först måste jag äta , så jag kanske inte hinner..
idag har jag inte gjort ett skit.
möblerat städat , ganska tråkiga saker..
sen har jag verkligen BARA slappat.

väntar på att mamma ska komma hem , kanske går på bio eller något ihelgen ,
finns inte heller någon man kan vara med , nästan alla är borta
wickan är med julia och becka o elina är på ridläger.

TRÅÅKK
 
här är en riktig härlig bild tycker jag..
jag har faktiskt tagit den !



Kommentarer
Postat av: urban svensson (elsa)

eller hur! alla är borta :(<3

2010-06-12 @ 09:22:42
Postat av: Karro

Bilden va ftt cool :D

2010-06-14 @ 10:23:48
Postat av: fia

jag har tagit den själv:)

stolt!

2010-06-18 @ 10:17:04
URL: http://coccosbrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0