Dålig uppdatering!

hejhej!
okej , jag vet jag bajsar på uppdatering men jag bättrar mig :D

onsdags: softa först , sen ringde becka , följde me henne till stallet :D
sen börja fixa o lägga fram allt till i morrn , ville haa nya tajts
såe ja o mamma åkte till ikano , köpte en ny klocka , tajts o åt korv ;p

idagg: skolavslutnig !
fett kul , men kmr sakna alla jag nt hinner träffa på sommarlovet.
och jag bajsar på min älskade becka , för ho är på ridläger o jag
saknar henne redan.
skönt att itne heller behöva räkna ner tiden :D
tycker synd om wickan , hon grät ..
Men hon är sööt :D
jag hann också åka ner på stan , köpte ny bikini o åt på texas longhorn!

nue sitter jag här o väntar på att säsongs slut på vamipre diares :D

sry om jag nt lägger upp bilder , men min mobil dampar o jag har ingen kamra , den är sönder ;)


Kommentarer
Postat av: Wickan<3

Naw va du e gullig!! <333

2010-06-11 @ 14:04:22
Postat av: fia

du är gulligare<3

2010-06-18 @ 10:17:19
URL: http://coccosbrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0