2 shorts!

hhej :D

idag när jag var på stan , så jag och becka runt lite först,
senare gick vi till mc o köpte macflurry
seeen , gick jag o lämna nycklar till min syster
sen köpte becka hårspännen och senare kollade vi på när karros band körde.
dom var skit bra!
jag och becka gick och kolla på kläder , hittade ett par snygga shorts eller skjorts?
jag skriver shorts , ialf så kom mamma , och kolla på dom , sen sa hon
-vill du inte ha 2? dom är ju så billiga;)
-JAA okej :D

haha , men shortsen är som mjukisbyxor och jag köpte ett par
svarta och grå!

nu sitter jag och chattar med nella ;)
puss :D<3

åh! min webb funkar inte , och jag har ingen kamra , tyvärr de blir ingen bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0