stan med karro.<3

hejhej! :)
har precis varit ute o spelat kort me karro , det kmr bilder! :D
vi var på stan först, shit va de var svettigt ;o
vi tog en mc flurry på mc
och sen gick vi mest runt , gjorde några köp ;)
sen åkte vi buss hem ,  jag tog en dursh o sen ringde karro , vi ringde zandra
karro diggar hennes dialekt :P
sen åt vi båda två o sen spela vi kort ! :D



karro när vi äter glass :D


karro åt för fort .. karros till vänster och min till höger ;p


o juste ! i morron har jag tid hon camilla , som ska göra min naglar :D
kmr mer bilder i morrn


smygbild på karro :D


en till smygbild :D


lånade mammas skor , och jag tycker jag har jätte bruna ben på den
här bilden ! :O


fick en skit söt tröja av karro


där bak ;p


sliten bild på mejj , och sista bilden ääärrr...



... när karro kör kort! :D

Kommentarer
Postat av: karro

En grym dag :D

2010-07-14 @ 10:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0