sjukhus..

hejhej ! :D
orkar inte berätta hela dagen , men vi åkte till varamon
sen börja de regna så vi åkte runt lite i motala , sen stanna vi i vadstena o bada o grilla korv.
sen åkte vi hem , o sen spöregna de ;p
jag fick ett bett i går , eller 3 , av en brons tror vi men vetinte.. :(

det kliar som in i .. bajjsjss och är JÄTTE svullet.. mamma tycker vi ska åka
tills sjukhus men jag tycker bara vårdcentralen.. 
har ätit 5 tabeltter , de låter hemskt men dom var som ett huvudsvärks tablet
asså 5 st tabletter i ett glas .
sen en nyss , mot allergisk något ;)


nu ska jag nog försöka göra en insats i mitt rum som ser helt galet ut.
för min moster kommer i morron och jag borde faktiskt städa.. :D

nu ska jag gå och städa , ni får ha de så bra :D


en bild från varamon i förrgår eller nåt. xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du länkar min blogg oså är du med.

2010-07-15 @ 22:37:14
URL: http://modellinglove.se
Postat av: Sara

inte så mycket & tack C:

2010-07-15 @ 23:26:35
URL: http://beatlestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0