OJOJOJ!!

tjena tjena! :D

ojoj , har hunnit med mycket dom här senaste dagarna !
först har jag sovit över med becka :)
OCH BECKA FYLLER ÅR IDAG , ALLA GÅR TILL
HENNES BLOGG OCH GRATTAR HENNE
HÄR!
ialf , sen igår var jag på liseberg! :)
gud vad kul det var , men jag vågade inte åka balder.. xD
men lisebergsbanan är de roligaste saken jag har åkt!
men första gången skrek jag bara , haha!
jag hörde bara mig själv.. ;)
ialf så har jag också hunnit bada i felicias pool! :)
det var inte jätte mycket , men jag har säkert glömt något..
några bilder blir de snart från dagen me wickan <3

puss :D<3



beckas mobilsmycken. :D
























Kommentarer
Postat av: Wickan<3

Haha gristryne x'3 <3333

2010-07-30 @ 14:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0